Тренажер механіка-водія та оператора гусеничного мінного загороджувача ГМЗ-3

Про тренажер

Тренажер механіка-водія та оператора гусеничного мінного загороджувача ГМЗ-3 призначений для формування у осіб, що навчаються, теоретичних та практичних знань та вмінь з водіння, виконання інженерних завдань механіком-водієм та оператором ГМЗ-3, а також для проведення контролю рівня знань, набутих особами, що навчаються, шляхом виконання тестових завдань.

Тренажер складається з макету основних органів керування робочого місця механіка-водія інженерної техніки та комп’ютерного обладнання автоматизованого робочого місця інструктора та оператора (АРМ) зі встановленим ліцензійним спеціальним програмним забезпеченням (СПЗ).

Макет органів керування механіка-водія гусеничного мінного загороджувача ГМЗ-3

Комп’ютерно-механічний макет робочого місця механіка-водія (макет органів керування механіка-водія машини ГМЗ-3) призначений для відпрацювання навичок водіння інженерної машини ГМЗ-3, який забезпечувэ відповідність розмірів та розміщення обладнання реальним розмірам та розташуванню основних елементів управління механіка-водія ГМЗ-3, а також відповідність діапазонів переміщення (ходів), зусиль та реакції макетів елементів управління (важелів, педалей, перемикачів) характеристикам реального обладнання машини ГМЗ-3.

До складу комп’ютерно-механічного макету робочого місця механіка-водія входить:

1. сталевий каркас

2. стіл

3. сидіння механіка-водія, яке регулюється

4, 5 макети важелів керування

6, 7, 8 макети педалі подачі палива, педалі зчеплення, педалі гальмування

9, 10 важелів перемикання коробки передач

11. макет рукоятки управління ручної подачі палива

12. панель візуалізації з технологією Тouchscreen

13. основний монітор

шоломофон з кабелем та гарнітурою

Макет органів керування оператора загороджувача ГМЗ-3

Навчальний інтерактивний макет робочого місця оператора ГМЗ-3 (макет органів керування оператора машини ГМЗ-3) призначений для відпрацювання навичок роботи оператора ГМЗ-3 та складається з:

1. сталевого каркасу

2. стола

3. сидіння оператора, яке регулюється

4. основного монітора

5. макету пультів управління оператора ГМЗ-3 на панелі візуалізації з технологією Тouchscreen

6. макету важеля гідроагрегатів

7. макету важеля фрикціону

шоломофону з кабелем та гарнітурою

Спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення “Програма навчання механіка-водія та оператора гусеничного мінного загороджувача ГМЗ-3”

Програмне забезпечення являє собою набір спеціалізованих програм та електронних бібліотек призначених для моделювання та відтворення принципів роботи вузлів, агрегатів та систем ГМЗ-3; фізичних законів пересування ГМЗ-3 по різним типам місцевості та з урахуванням подолання перешкод; комплексної симуляції тренувальної обстановки, наближеної до реальної; підготовки та контролю виконання тренувальних завдань.

До складу навчальної програми входять підготовчі вправи, що дозволяють відпрацьовувати навики з:

 

ОСНОВ ВОДІННЯ

  • Рушання машини з місця різними способами з попередньою подачею сигналу, плавно, без зупинки двигуна
  • Перемикання передач своєчасно і швидко з дотриманням встановленого режиму роботи двигуна згідно з умовами руху, без зупинки двигуна
  • Повороти машини різними способами згідно з дорожніми умовами і швидкістю руху без виїзду за проїжджу частину маршруту, заносу, втрати  управління і зупинки двигуна
  • Гальмування різними способами згідно з дорожніми умовами і зупинка машини у вказаному місці без зупинки двигуна, виходу за обмежувачі та їх зачеплення
  • Швидке і чітке виконання команд інструктора, своєчасна доповідь про показання контрольно-вимірювальних приладів

ПОДОЛАННЯ ОБМЕЖЕНИХ ПРОХОДІВ І ПРЕШКОД

  • Подолання підйому і спуску на зниженій передачі без зупинки двигуна і скочування машини
  • Зупинка на підйомі і спуску з подальшим рушанням без зупинки двигуна, скочування машини, втрати управління
  • Повороти на підйомі і спуску без зупинки двигуна, скочування машини, втрати управління та зачеплення обмежувачів
  • Рух на підйомі з перемиканням передач, використанням важелів повороту (важелів перемикання на уповільнену ступінь) без зупинок двигуна і машини, скочування її і втрати управління
  • Рух по косогору з дотриманням наданого напрямку, зупинка машини та відновлення руху без зупинки двигуна

ЗАВАНТАЖЕННЯ МАШИНИ НА ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ

  • Встановлення та з’їзд машини без черкання за боковини платформи, корпусом макета літака та без падіння машини

ВОДІННЯ МАШИНИ В КОЛОНІ

  • Дотримання встановлених дистанцій відповідно до швидкості, умов руху, чітке і своєчасне виконання команд. Рух по всьому маршруту без зупинок за вини тих, хто навчається
  • . Проходження поворотів, залізничного переїзду, важкопрохідних ділянок маршруту, моста, розвороту без зупинок, зачеплення обмежувачів
  • Правильне подолання перешкод, які зустрічаються на маршруті, на максимально можливій швидкості без зупинки і зачеплення обмежувачів
  • Зупинка колони машин

ПОДОЛАННЯ ВОДНИХ ПЕРЕШКОД, ВОДІННЯ МАШИН ІНЖЕНЕРНОГО ОЗБРОЄННЯ УБРІД

  • Рух до водної перешкоди (з максимально можливою швидкістю, плавний вхід у воду, подолання водної перешкоди без зупинок і різких поворотів)
  • Рух машини без виходу за межі указаної траси
  • Вихід на протилежний берег (без зупинки і відхід від водної перешкоди з максимально можливою швидкістю)

ВИКОНАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ ЗАВДАНЬ У СКЛАДІ РОЗРАХУНКУ (ЕКІПАЖУ)

  • Встановлення протитанкових мін на ґрунт (сніг) без маскування
  • Встановлення протитанкових мін у ґрунт (сніг) із маскуванням
Тренажер водіння ГМЗ-3
Панель органів управління механика-водія
Панель органів управління оператора ГМЗ-3
Тренажер оператора ГМЗ-3