Тренажер для підготовки передового авіаційного навідника

Про тренажер

Технологія мультимедійної панорамної візуалізації на базі VBS в поєднанні з програмним комплексом “Кропива”, дозволяє створювати реалістичні тренувальні комплекси для корегувальних засобів авіаційної підтримки. Даний тренажер  не є винятком і призначений для навчання, тренування та оцінки рівня підготовки передового авіаційного навідника, тренування в наведенні літальних апаратів на наземні цілі та корегування авіаційних ударів по наземним цілям.

До складу тренажера входять:
  • робоче місце інструктора (керівника заняття) – оснащене ПК та двома моніторами, з цього робочого місця здійснюється управління ходом тренування
  • робоче місце передового авіаційного навідника (ПАН)– оснащене масово-габаритними макетами бінокля та далекоміра, а також планшетним ПК з встановленою на ньому навчальною версією програмного комплексу «Кропива»
  • робоче місце пілота – оснащене типовими імітаторами органів керування літальним апаратом та спеціалізованим проекційним екраном

Робоче місце інструктора

Призначене для координації дій пілота літака та авіаційного навідника, виконуючи роль керівника операції. Під час виконання завдання інструктор має можливість спостерігати за діями ПАН та пілота авіаційної підтримки та має змогу підтримувати зв’язок з ними в голосовому режимі за допомогою мікрофону та динаміків. 

Для проведення занять на комплексі також можуть залучатися літальні апарати, керовані штучним інтелектом.

Під час виконання заняття ПАН:

 

  • спостерігає згенеровану аудіовізуальну обстановку через систему візуалізації  
  • за допомогою ігрового контролеру  може переміщуватись на місцевості в тривимірному просторі та змінювати напрямок спостереження в системі візуалізації
  • може використовувати імітатори апаратури ПАН для спостереження за місцевістю та здійснення контрольних замірів
  •  використовує імітатор радіостанції для зв’язку з пілотом авіаційної підтримки та інструктором-керівником занять 
  • за допомогою планшету ПАН може використовувати електрону карту місцевості для орієнтування,  а також передавати до пілота та інструктора дані щодо цілевказівок, в цифровому вигляді 

Під час виконання заняття пілот:

 

  • спостерігає згенеровану аудіовізуальну обстановку на екрані монітору та через аудіо навушники 
  • за допомогою джойстика та педалей  керує авіаційним засобом
  • за допомогою мікрофона та навушників здійснює перемовини з інструктором та ПАН
Робоче місце ПАН
Екран
Робоче місце пілота